13 december 2008

Man behöver numera inte vada in till mitt badrum. Kläderna ligger alltingen nedtryckta i tvättpåsen eller prydligt vikta i min garderob. Även rumsgolvet har tittat fram och endast några få saker som jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen med, ligger kvar. Nu märker man dock att jag är i akut behov av en damsugare.

Luciatåg i kyrkan var riktigt mysigt. Men julstämningen har fortfarande inte infunnit sig. Trots två koppar glögg! Men jag åtnjöt i alla fall en väldigt god rödbetsrisotto med Elisabeth efter kyrkbesöket. Hon fick boken Eat Sweden av mig och min familj i julklapp och den var mycket uppskattad. Boken var faktiskt mitt bästa julklappsköp för i år.

Julmarknad på Gröna Lund imorgon.
Målet:
Att träffa mina gamla jobbarkompisar och fortsätta jakten på julstämningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0