Innan jag sover..

.. vill jag bara lätta upp stämningen.

Bra minnen från dagen:

*Avslutade radiokursen. Kände att jag lärt mig otroligt mycket under den här veckan. Det är som om jag känner hur min hjärna har växt, bildligt talat förståss. Och Staffan är värd en guldstjärna.
* Trots regn och kyla var det klart värt att åka in till storstan för en fika med Carro och Marie. Och Carro känns det som om jag inte har träffat på århundraden. Vi har fortfarande mycket att ta igen.
* Svullarkväll med pizza och fruktsallad framför Idol med Marie och Maria, och Marias katt Maja så klart. Precis vad jag behövde en fredagskväll som denna.
* Såg en supersöt liten pojke på tvärbanan som påminde mig om min lillebror när han var liten. Ansiktsuttrycket var smått förvirrat och nervöst där han stod tätt intill sin pappa. De hade varit och sett Idol-finalen i Globen. Den oroligt rynkade pannan påminde mig om när min lillasyster Agnes rymde till stenen på gården. Och Oskar storgrinade; "Kom hem Agnes!" Han skulle kanske inte bli så glad om han visste om att jag skrev om detta på min blogg. Men har det någonsin funnits en sötare unge än min lillebror?
*Den övertrötta humorn. Både jag och Marie var dödligt trötta. Men jag skulle vilja påstå att trötthet faktiskt kan höja humorn.. ibland.. kanske... Ge oss lite snö så tar vi bobben till krogen nästa helg!
*Nattens citat från mig till Mimmi: "Jag har hängt dig i min halsduk så nu måste du höra mig."

God Natt

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha. det lät nästan som ett hot.. typ Nu lyssnar du på mig annars stryps du till döds ;P haha

2008-12-13 @ 16:10:38
URL: http://mimmmmi.blogg.se/
Postat av: Lina Lundmark

saknar dig !! Ses ju snart =) ??

2008-12-13 @ 16:13:52
URL: http://lina2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0