Tentabreak

Det går inte superbra med min tenta just nu. Jag hittar inte inspirationen. Så istället tar jag ännu en paus och snor en utmaning från Mimmis blogg. Bara för att första svaret från min inkorg blev så klockrent!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et.. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Jag måste skylla på dig då det verkar som att du bär på den genen

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag har tappat rösten.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Mm, hög diciplin imorrn!

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Jag måste nog stanna hemma om jag ska hinna med den där dansgrejen sen,

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Ah ungefär samma som jag

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Lite segt, har du börjat skriva?

7. Vad vill du höra mest av allt?
Hur går det?!

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Hejhej!

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Hej darling!

 




Kommentarer
Postat av: MARY

ah hahahahha! jag måste också!

2009-04-29 @ 14:24:03
URL: http://mariagustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0