Iceing, hakning osv

Värt att påpekas:

Igår blev jag av med oskulden. Min livehockeyoskuld (ett nytt uttryck jag precis myntat). Trots att jag kommer ifrån en stad är hockey är en seriös religion och att hela min släkt är sportgalna, så har jag bara sett hemmalaget Skellefteå AIK på tv. Och det trots att jag dyrt och heligt lovat att gå och se en match när de gick upp i elitserien. Jag har väl hejat lite i smyg men nu när man flyttat söderut har patrioten i mig vaknat till liv. HEJA AIK!!!!!

Jag var tvungen att höra av mig till pappa och berätta den glada nyheten. Familjen var i chock. Det svarta fåret i den Jonssonska och den Löfbomska släkten blev plötsligt en i familjen. Kanske bor det en liten sportfåne i estetarjäveln trots allt....

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahahahhaha :D

2009-02-26 @ 10:36:34
URL: http://mimmmmi.blogg.se/
Postat av: Sofia

naaaw :) är så glad att jag fick vara en del av det!

2009-02-26 @ 19:53:16
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0