Det är ju som så..

Nyss var det fredag och plötsligt är det torsdag...

Startskottet har gått och tentaveckan är nu igång. Någon har bokat boken som jag behöver. Misstankar riktas mot samtliga kurskamrater. Varför just min bok? Och nu kommer jag att måsta böta för tre dagars försening tack vare denna person! Ett I-landsproblem bland många i mitt liv just nu... 800 kronor kvar på kontot och en oförmåga att leva billigt. Inför denna vecka satte jag en budjet på 200 kr som jag redan har överskridit med det dubbla och lite till. Det är inte ens helg ännu.. Fredag, lördag och söndag; film med tilltugg som morötter och tomater som dominerar i mitt annars rätt så tomma kylskåp.

Sen blir det födelsedagfest för mig och Mattias. Tema filmkaraktärer. Idén om The Deadly Viper Assassination Squad verkar ha runnit ut i sanden. Så vem ska jag vara nu? Jag vill gärna ha användning för min qipao eller mina rosaglittrande glam glam skor..

Dags att återgå till Kulturella Perspektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0