Bananklet

Dagen blev lite dyrare än tänkt.

Morgonstund: Matig macka och kaffe på skolan.
Direkt därefter: Chailatte på Waynes.
Var på vi: Gick lös i en stökig smyckesaffär med förblindande billiga smycken.
Kort därefter: Köpte jag ett par solglasögon.
Sen: Handlade vi på Vi och hade beslutsångest.
Hemma: Vegopytt, chokladbollar, fruktsallas, chips och dipp!

Om några dagar kommer jag att skriva ett "tyck synd om mig"-inlägg om att jag är en fattig student. Då ska jag läsa detta och minnas om hur jag syndat med CSN-pengarna.



Kvällens kommentarer:

Mimmi: Jävla bananklet.
Jag: Bananfitta

Jag: Jag ska bara gå och skriva ett inlägg innan vi filmar oss.

Kommentarer
Postat av: MARY

haha jag hade en tyckasyndommigdagförattjaginteharnågrapengarheladagen så det är bara på tiden att du joinar :)

2009-03-12 @ 21:16:47
URL: http://mariagustafson.blogg.se/
Postat av: Lo

hähä, bananfettan... (säger med smörig hes röst)

2009-03-13 @ 20:17:43
URL: http://killmydarling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0