Klumpen i magen

Jag gråter inombords..

Idag har jag varit väldigt vuxen. Jag har städat min lägenhet. Rensat mitt skrivbord på papper och sorterat i plastfickor och tidskriftssamlare. Dessutom har jag betalat mina räkningar. Hyran på 3257 kr, hemförsäkring på 48 kr, tv-avgift på 519 kr och HM-klubbkort på 60 kr. HM-kortet var fruktansvärt onödigt då jag vet att jag handlat för mer är 2000 kr förra året men jag har bara inte orkat bära med mig kortet. Nu väntar jag på min sats-räkning på 355 kr, mobilt bredband på 189 kr och en telefonräkning på strax över 200 kr. När allt är klart och betalt kommer jag bara ha kring en tusenlapp kvar att leva på den här månaden... Det kommer omöjligt att gå vägen!

Det är dags att lägga upp en budjet fröken Jonsson Löfbom..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad haru för bredband som är så billigt? ;)

2009-03-26 @ 23:24:55
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0