Köttiga ben

Jag sitter och läser igenom arkivmaterialet och mitt ena ben sticker  fram ur morgonrocken. I soffan ligger Mimmi och filosoferar. Då kommer kommentaren som för all framtid kommer att göra mig smått misstänksam mot min kära vän.
"Tänkt vad mycket kött man skulle få ut av ett människoben..."
Jag tittar på Mimmi.
"Vadå menar du mitt ben?"
"Ja, alltså det ser ut som en kycklingklubba typ.. hahaha"

Att tillägga. Igår såg vi "Låt den rätte komma in". Den var inte dåligt gjort eller spelad men jag tyckte inte om historien. Moralen i mig säger nej till att heja på den som mördar oskyldiga människor. Även om jag inte heller vill att den lilla flickan ska dö. Den var svår och ingenting jag skulle sätta mig ned och se igen. Skulle vilja disskutera vidare om slutet, men antar att jag då kommer att få några arga kommentarer från vänner som inte sett den än.

Men är detta anledningen till Mimmis plötsliga blodtörst?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Absolut! Filmen gav mig inspiration till att börja tugga på människor ;) Mohahah

2009-03-11 @ 13:52:15
Postat av: MARY

lätt att det var därför. vi kan diskutera slutet imorgon, såg den på bio. och det var väl typ det enda vi inte diskuterade i måndags. hihi.

2009-03-11 @ 19:59:57
URL: http://mariagustafson.blogg.se/
Postat av: SofiA

Hahahahaha :D jag vet inte om Mimmi får komma på vår fest efter det där!! Jisses.

2009-03-12 @ 00:32:46
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0