Pinsamt

Bra jag är på att planera? Lyckades missa mitt Corepass pga av ett möte som drog ut på tiden.

Jag kom hem hungrig, trött och stressad och startade datorn för att avboka passet för att slippa en prick i "Sats-registret", men var tio minuter försenad på avbokningstiden. Ringde i panik till Sats. Blev galen på väntemusiken i telefonen då samtalet framför mig på fullaste allvar tog en kvart. På den tiden hann jag kasta mig ut ur lägenheten, rusa genom den leriga parken till tunnelbanan och åkta tre stationer. Men när det äntligen blev min tur att prata med receptionisten så löste det sig bra. "Om du verkligen inte hinner i tid. Ja för den här gången, eftersom jag vet att det är flera personer i kö, kan jag avboka ditt pass," sa receptionisten. Så det löste sig bra men jag har fortfarande ont i magen av skam över hur dåligt planerad jag är.

Som plåster på stress-såren ska jag unna mig lite oförtjänt fika. Imorgon blir det två pass som straff (?)!

Kommentarer
Postat av: MARY

ja okej då! men bara om du tar ett på morgonen och ett på kvällen. det där med återhämtning rara vän du vet :)

2009-03-16 @ 22:40:41
URL: http://mariagustafson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Äh, vadå straff? Se det som att du firar AIK's semiplats ;)

2009-03-17 @ 11:32:20
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: MARY

äh inte så värst. eller jag skrev mest vad jag kom på...får se om det var rätt. har ju gjort en del sånt innan i lnkpg så.. jag köpte de där örhängena jag snackat om idag! i Love them! :)

2009-03-17 @ 19:14:46
URL: http://mariagustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0