Vad väljer jag?

Jätte jobbigt i-landsproblem!

Jag har blivit erbjuden en av de tjänster jag sökt på Gröna Lund i år, vilket är jätte roligt! Tjänsten känns lockande och jag längtar verkligen tillbaka till arbetsplatsen, jobbarkompisarna och stämningen. Det finns bara ett problem... I min ansökan sökte jag alla områden förutom ett och tjänsten jag erbjuds ligger på just det område jag inte sökt. Jag har faktiskt lite ont i magen av beslutsångest. Visst tycker jag om det området, men jag ska i princip jobba heltid från april till september och då skulle jag vilja jobba där jag verkligen stormtrivs.

Om några timmar kommer de att ringa upp. Rekryteraren skulle höra sig för om det fanns möjligheter för mig att någon gång få hoppa över på andra områden under sommaren. Annars är det den här tjänsten som gäller eller ungefär samma som den jag hade förra året. Jag vet inte om det är skillnader i lönen men frågan är vad jag kommer att tycka är roligast?

Jag vill, jag vill..men vad?

Kommentarer
Postat av: jesse

jobba vettja!

2009-03-19 @ 21:20:17
URL: http://jumboy.blogg.se/
Postat av: Sofia

faktiskt...men vilket område är det du inte vill ha då? Låter ju typ lite läskigt...

2009-03-19 @ 23:31:40
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0