Nygammla intressen

Jag håller på att återuppväcka ett gammalt intresse. Nu när jag inte längre dansar som förr behöver jag något annat för att hålla mig aktiv. Att träna på Sats är kul men hela reseplaneringsbiten gör att jag drar mig för att åka på passen. Det tar ju sådan tid! Men vilken bra träning kan man göra nära hemmet? Jo, man springer. Jag är mäkta imponerad av min far som springer det hela 3 mil långa Lidingöloppet och jag vill ju inte vara sämre. Så nu, efter en smärre förkylning, så är jag igång igen och nu j*vlar ska här hända saker.

Jag och Maria besökte Adidas outlet i Sickla igår. Där inhandlades vindjacka och löparbrallor för att boosta längtan ut på vägen. Nästa månad blir det nya dojor för hela slanten.




Kommentarer
Postat av: pea

jadu det här med träning.. När jag bodde vid balder så var jag glad om jag orkade springa "hela vägen" till karamelltåget för att hinna köpa godis innan de skulle stänga! HAHA ! ;)

2009-10-04 @ 23:09:22
URL: http://www.peandersson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0