Hamanahamanahamana

Efter en timmes orolig nattsömn tvingade Louisa mig att stiga upp ur sängen. Jag fick inte ge upp nu! Det fanns ju faktiskt en chans att få en plats på tentaskrivningen trots att jag inte var anmäld.

Med stela leder och likbleka ansikten traskade vi mot skolan. Mina extrabatterier hade kickat igång och jag förvandlades till en odrägligt överspidad person på ironihumör. Louisa orkade bara skratta slött, även om jag har svårt att tro hon förstod vartannat ord som kom ur min mun.

Väl framme upptäckte jag att jag inte var ensam om att komma oanmäld. Långt ifrån! Och äntligen verkade lyckan lysa över mig och jag fick en plats på skrivningen.

Nu överväger jag en power nap för att orka göra mitt premiärbesök på studentpuben. Men somnar jag nu finns risken att jag inte vaknar förrän nästa soluppgång... Ännu ett avsnitt av How I met your mother? Mer troligt.

Morgondagens mission: Att fixa ett frysfack i det gemensamma köket.

Kommentarer
Postat av: Bea

Nix, jag firade Lilljul :) Hoppas det var kul?

2008-12-06 @ 11:08:18
URL: http://beo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0