Vaniljyoghurt och bananer

Att stiga upp kl 07.00 för en springtur innan skolan var ett misslyckat försök. Istället försov jag mig till klockan 08.50 och fick springa ifrån sängen till föreläsningen. Jag kom endast tre minuter försent men var dödshungrig och trött. De två bananerna jag packat ned var mosiga och bruna. Ett resultat av gårdagens sämsta inköp; en brunprickig klase bananer på Pulsen.

Jag har insett att de senaste två dagarnas intag av näring har bestått av mackor, bananer och en pastasallad till lunch i dag. Det bygger man inga muskler på. Skärpning! Men i dag kom jag inte hem förrän klockan 20.30 och då är det inte läge att trycka pasta. Kanske borde jag köpa hem lite yoghurt. Vaniljyoghurt och bananer är mumsmums...

Ett annat problem med maten är att det är så fruktansvärt tråkigt att äta ensam. Mitt Internett är återigen så segt att jag inte kan titta på "tv". En liten busig och söt kattunge skulle vara en dröm. Men då kan inte mamma hälsa på. Det blir svårt att resa bort och jag bor ju bara på 27 kvm. Dessutom tror jag inte att man får ha husdjur i de här lägenheterna. Det är nog bara fiskar som gäller. Och fiskar är ju så tråkiga djur!

Morgondagens mission: Dagens plié- och fotövning är avklarad tillsammans med lite mage-, rygg- och armträning. Imorgon ska jag gör ett nytt försök att stiga upp klockan sju för en härlig springtur i Flempan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du får hänga med på nästa match! Haha, ja! Fiskar är tråkiga djur.

2008-12-09 @ 19:13:42
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: linn

haha hanna du är fan i mig duktig. och ge mig din vighet nu! jag har faktiskt också tappat mycket muskler bara av att sluta fotbollen, men ändå känns jag inte vigare. Buhu :(

2008-12-12 @ 13:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0