I'm awesome

Även om man kan bli helt slut av djupa diskussioner som de vi har haft ikväll så tror jag att pubkvällar som dessa är ett måste då klassen splittras.. Och jag saknar Linn. Det lär bli många djupa diskussioner kring genus, etik och moral då vi båda återvänder för att julfira i skelltown.

Sen har jag gått och funderat på min bästa väns kommentar: "Hanna du börjar bli allt för självkär!" Något som känns djupt oroande och som själklart måste göras nått åt. Även mitt bloggberoende börjar så smått ta fart igen. Tre inlägg från igår. Kommer detta att leda till ännu ett ohållbart nyhårslöfte?

Men kanske är det så att själva bloggandet i sig bottnar i ett alter ego. Det är ju trots allt en offentlig dagbok där folk berättar om allt från sin fantastiska köttbullsmiddag, kvällens outfit eller försöker sprida sina åsikter och värderingar till alla som orkar läsa. Personligen vill jag tro att jag skriver för mina nära och kära, som nu för tiden bor utspridda runt om i Sverige. Och att ni på så sätt ska få en inblick i mitt liv, trots att jag kan vara rätt så dålig på att höra av mig... Anna uttryckte det så väl, men nu kommer jag tyvärr inte ihåg det ordagrant, men något i stil med: "En slags multi brev-växling"

Och här har vi den ultimata - trots fiktion - ego-bloggaren.
The awesome...
The legendary..
Haaave you met Barney..



Kommentarer
Postat av: Bea

Lika stort How I met your mother fan som jag? ;D

2008-12-12 @ 01:47:19
URL: http://beo.blogg.se/
Postat av: Linn

Åhh Hanna sötnos! Saknar dig med!

Har du mailat till helsingfors nu? Jag står som andra i kö till audition..

men jag tror att jag ska slänga iväg ett mail till norge också. för tänk om vi inte ens får plats på deras audition? det vore ju katastrof! :(

2008-12-12 @ 12:57:17
URL: http://linn1.blogg.se/
Postat av: Mimmi

HAHAHA NU såg jag slutet ;) :D

2008-12-13 @ 01:30:55
URL: http://mimmmmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0