Kaktusbollar och glögg

Jag har kommit till en punkt då min stökiga lägenhet inte längre kan kallas för "flyttstök". Inte heller "julstök" går ann då det juligaste i inredningsväg är en ljusslinga i en vas med taggiga kaktusbollar. Men i min hylla ligger fyra julklappar i glansigt papper och lägenheten doftar glögg. På Lucia ska jag och Elisabeth gå till någon kyrka och lyssna på julmusik. Och den 22 december bär det äntligen av hem till snön, julskinka och klä granen med familjen. Kanske blir det trots allt jul i år igen..

Och så måste jag berätta att jag träffade världens gulligaste expedit på PUB cosmetics idag. Få gånger blir man så väl bemött. Det kallar jag för service! Jag gick därifrån med ett leende på läpparna och en julklapp som jag är mycket nöjd med. Och mer än så tänker jag inte skriva eftersom jag inte vet vem som läser min blogg.

Extremt internt:


Hanna: It's so funny. He's trying to kill santa, and all the kids are awake and watching. And he screams "Die santa, for fuck sake, die!"
Gwydion: You swedish people are wierd..

Kommentarer
Postat av: Soff

haha, det där sista var ju klockrent :D

2008-12-10 @ 22:48:14
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Challe

Åh, Tomten är far till alla barnen! :D

Hur kan man inte skratta åt det lixom?! :P

2008-12-11 @ 07:39:04
URL: http://chab3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0