Min högsta dröm heter Laban

Jag ska göra det. För mitt ego. För att inte vända mig i graven av ånger över att jag inte ens försökte. Jag är 99,9 procent säker på att jag inte kommer att komma in. Men jag ska trots det åka med Linn till Helsingfors och söka till Laban. Min drömskola.

Jag går fortfarande ned i spagat och känner mig inte speciellt stel. Men jag är otränad och tekniken något dammig. Daglig plié- och fotträning. Springa två gånger i veckan, om inte tre... Intensiv dansträning under jullovet. Med start imorgon, 8 december 2008.

Straff för utebliven träning - läsa ett kapitel ur Hadenius sittandes i spagat. Ve och fasa.. Kanske ska jag vara något snällare mot mig själv. Men ett straff ska det bli!

Kommentarer
Postat av: linn

Härligt att du bestämt dig! Skriv ut ansökningspapperna och börja fylla i. Nu! Sen styr vi upp baletten på lovet :D

2008-12-08 @ 16:59:57
URL: http://linn1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0