Uppdatering

Gårdagen bjöd på en heldag på Södertörns bibliotek. Under första delen av dagen blev inte mycket gjort då min, Louisas och Marias pluggdiciplin inte alltid är på topp. Mycket snack och lite verkstad tror jag bestämt att man brukar kalla det! Vi lekte hänga gubbe i ett av bibliotekets grupprum och tryckte i oss allt (o)förtjänt pluggodis. Efter att ha missat halvpendeln, och därav också dagens corepass, var det som om allting släppte och jag spenderade resten av dagen med näsan i böckerna tills det att biblioteket stängde portarna för kvällen. För att belöna mig själv gick jag på en lång "safari"-promenad i flempan. Under min vandring fick jag se en hare, en råtta, en spindel och en bajshög som sen visade sig vara en groda.

Tjollahopp

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahahahaha en bajshög som visade sig vara en groda :D

2009-04-29 @ 10:56:01
URL: http://mimmmmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0