Sweet sixteen

Har du ibland funderat på att sätta upp kameror i din lägenhet och göra din egen version av Big Brother?

Jag och Mimmi hade kanske inte direkt tänkt oss att göra en dokusåpa av våra liv men tanken har slagit oss: Vad tusan skulle folk tro om oss om de fick se våra konstiga dansinfall, skrattattacker och höra våra otroligt odjupa diskussioner? Senast i natt när ingen av oss kunde sova började vi prata om att åldras.

Jag: Den 29:de fyller min bror 17 år. Fatta, 17 år är en lång tid.
Mimmi: Ja tänk att vi har levt i 20 år.
Jag: Jag är 21..
Mimmi: Ja, men vi avrundar till 20.
Jag: Underbart att du avrundar neråt.
Mimmi: Hahah..
Jag: Ja tänk, nu har vi gått igenom den jobbiga kroppsliga utveckl.. nej fan, nu ska vi ju förfalla också!

Efter att Mimmi citerat en stripe ur Rocky kom vi fram till att man var som snyggast i 16-års åldern. Men frågan är alltså?


Finn ett fel.


Mimmi har länge haft mordiska planer för mig. Då ville hon strypa mig. För några veckor sen planerade hon att äta upp mig.


Jump, jump, jump around..








Those where the days







Kommentarer
Postat av: Sofia

som sagt, frågan är ju. Men ni var söta om inte annat! :)

2009-04-07 @ 13:55:41
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: linn

gud va små vi alla såg ut!

2009-04-07 @ 19:23:12
URL: http://linn1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0