Varde ljus och det var ljus

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Höll just på att koka över av ilska men nu ser jag ljuset igen. Bokstavligen.

Proppen gick lagom till kvällstéet och artikelläsningen. Som tur var är jag en ljusälskare och kunde lysa upp lägenheten med värmeljus. Tydligen är det min spis som det är fel på. Men då har jag ju ett mysigt (inte speciellt) gemensamt kök i den här korridoren. Så nu blir det te och nattaläsning om riddare och andra spännande saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0