Influensatrött och studentpank

Influensan är inte att leka med. På sätt och vis är det ganska intressant att se hur lite feber kan bryta ned en totalt. Och då är det en ganska lindrig sjukdum ute i den stora världen! Jag är fortfarande helt slut men feberfri. Och trots att jag råkade förväxla min tandborste med lillebrors slapp jag bli vän med toastolen....

Jag har gått till botten med mitt Internetproblem och pratat med pappas kompis som kan datorer och sånt. Tydligen har jag bara ett visst utrymme per månad och när jag tittar på tv och lyssnar på musik via Internet så tar det utrymmet slut (uttryckt i ett språk så att sådana som jag förstår). Så nu får jag hushålla med streamingkapacitet. Det blir svårt med mitt deezer beroende av musik. Det är dags att bygga upp ett nytt cd-bibliotek, men vart ska jag hitta pengarna? Jag är redan luspank och får leva på brödsmulor resten av månaden.

Kommentarer
Postat av: Louisa

Håll ut, baby! Snart är det ny månad!

2009-01-21 @ 12:03:21
URL: http://killmydarling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0