Jag har svept två koppar kaffe och känner mig fantastisk

Stressen att bli klar med det här arkivarbetet gör att jag låser mig. Strax måste jag ut på ärenden... Det finns alltid något att göra. Aldrig kan man varva ned totalt. Två koppar kaffe tog mig upp ur sängen imorse. Jag går på falsk energi.

Men efter att läraren surat om att jag och Maria inte engagerade oss i arbetet (vilket inte är sant, vi kom ju på seminariet eller hur?), så vill jag bara att det här ska bli ett kick ass arbete. Mansmodet på 1800-talet är en utmaning att koppla till vår kurslitteratur men jag tänker inte ge upp så här nära mållinjen. Ikväll blir det träning och galet mycket PLUGG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0