Lyckad

Det blev ingen utgång. Jag var för seg att bestämma mig och tydligen hade mina vänner redan hamnat på en lista. Så lite smått bitter satte jag mig framför tv:n och såg en film. Sen upptäckte jag att Gwydion var vaken borta i Wales. Efter att ha "samtalat" över facebook fram till klockan halv fyra på morgonen gick jag tillslut och la mig. Tolv timmar senare vaknar jag av att min kära vän Malin ringer. Jag får syn på klockan och svarar i telefonen: "OH HERRE GUD, HERRE GUD..."
Malin blev förståss lite förskräckt. Trodde att henne vän tappat alla skruvar och förväxlat henne med Gud. Men det var bara ett vanligt panikanfall från min sida.

Nu sitter jag här klockan kvart i åtta. Fortfarande med en känsla av att vara nyvaken. Jag missade träningen och måste ta tag i plugget. Nu är mitt dygn verkligt fucked up!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0