Härliga tider

Efter en tids mindre sund livsstil har jag under de senaste veckorna chockat kroppen med träning och helgmys a là morotsstavar, fruktsallader och smoothies. Jag mår riktigt bra! Och inga nyårslöften ligger bakom min nygammla livsstil heller. Dock blir det mycket disk...

Efter en riktigt tjejig tjejkväll, med sex and the city-skolådan, smoothies och tjejsnack, väntade ett enormt diskberg. Helt slut och med fingrar som russin, slår jag mig ned vid datorn. Dagen erbjuder städning, träning och plugg. Men bara för en kort stund vill jag sitta här och titta på soliga semesterresor. Jag är dock fattig både på tid och pengar men drömma kan man alltid. Jag klickar mig fram på resesidorna fram till betalningen, bara för känslan av att nästan vara på väg. Det är underbart. Lika underbart som att titta på härliga, grymt mycket för dyra men ack så fina lägenheter.

"Vi ska önska runt i ring, önska kostar ingenting..." Men i höst ska jag ta mig iväg. Det är ett löfte till mig själv. Spara, spara och ta mig tid!

En fråga som väcktes igår: "Vart kommer mr Bigs smeknamn ifrån? The Big Love? Att han är en stor människa? Eller ett stort hehe...?

Kommentarer
Postat av: Sofia

"Mr Bigfräsare" kanske? :D

2009-03-16 @ 15:10:46
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0