Tacos

Ikväll har jag, tillsammans med Maria och Marie, lyckats fylla hela mosters kylskåp med grönsaker. Vi skulle äta tacos och blev lite wild and crazy i grönsakshörnan. Men det är i och för sig bra för mig då jag kan leva grönt hela helgen ut. Veckans godisintag har inte varit nådigt. Det är sjukligt vad fort ett sockerberoende tar fart!

Jag vet inte om det var synd om eller lyxigt för Simon att få tillbringa kvällen tillsammans med tre heta tjejer i sina bästa år. Kanske blev han lite smått nervös av filmvalet? Växande mage, hormonstormar och förlossningssmärtor... Juno är trots allt en himla mysig film tycker jag. Däremot tror jag att Maria tyckte att jag och Marie hypat upp den lite för mycket. Och Simons kommentar då sluttexten började rulla var: "Ja, det var ju en film..."

Nu är det dags för mig att sluta trycka morötter och få mig lite skönhetssömn. Imorgon väntar en lång dag. Först ett härligt pilatespass för att sen åka hem igen och läsa ohärligt mycket litteratur.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahaha vilken kommentar av simon ;D

2009-03-09 @ 16:00:51
URL: http://mimmmmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0